Οι Παρασκευές έχουν αποκτήσει το δικό τους Σινεμά. Βραδινές Κινηματογραφικές προβολές με Ελεύθερη Είσοδο στο κέντρο νεότητας του Δήμου Χαλανδρίου. Ο Επιστημονικός Σύλλογος Αργώ, συνεχίζει και το 2024 δραστήρια, προσφέροντας ένα τρίμηνο γεμάτο μαγεία, ρεαλισμό, ένταση, φαντασία και κοινωνικό προβληματισμό.
Δύο είναι οι θεματικοί άξονες που διαμορφώνουν το πρόγραμμα των επόμενων μηνών στο Cine ΑΡΓΩ:
Α) Animation: Η σπουδαία αυτή, διαρκώς εξελισσόμενη, κατηγορία ταινιών, με την απίστευτη ποικιλία σε είδη, θεματικές και τεχνικές εκπροσωπείται στο πρόγραμμά μας από τρία αριστουργήματα, γεφυρώνοντας τη Δύση με την Ανατολή!
Στην πρώτη περίπτωση έχουμε την πρωτοπόρα Φαντασία του Walt Disney από το μακρινό 1940, με την απόλυτη συνύπαρξη καρτούν και κλασικής μουσικής, καθώς και την εξίσου ενδιαφέρουσα και πετυχημένη συνέχεια που κυκλοφόρησε το στούντιο Ντίσνεϋ το 1999, Φαντασία 2000
.
Στη δεύτερη περίπτωση, στρεφόμαστε στον Ιάπωνα μάγο του κλασικού animation Hayao Miyazaki και το στούντιο Ghibli, επιλέγοντας να προβάλουμε το πολυβραβευμένο και ονειρικό Ταξίδι στη χώρα των θαυμάτων (Spirited Away) του 2001.
Β) Πόλεις στο Σινεμά: Η αρχιτεκτονική, ο εξωτερικός και εσωτερικός σχεδιασμός κτιρίων και χώρων, πάντοτε έπαιζε μεγάλο ρόλο στον κινηματογράφο. Τόσο που σε ορισμένες ταινίες οι πόλεις ή οι χώροι όπου δραστηριοποιούνται οι ήρωες της ταινίας αποκτούν οι ίδιοι χαρακτήρα, μεταμορφώνονται από απλά ντεκόρ σε ενεργά στοιχεία και πρωταγωνιστές της ιστορίας.
Συνηθέστερο παράδειγμα τέτοιας πόλης είναι η απόλυτη μεγαλούπολη, η Νέα Υόρκη, και κανείς δεν την έχει χρησιμοποιήσει και αναδείξει καλύτερα από όσο ο Woody Allen στο καταπληκτικό Manhattanτου 1979.
Επιμένουμε κωμικά μα ευρωπαϊκά, πηγαίνοντας στο Παρίσι του μέλλοντος με οδηγό το Ζακ Τατί και το alter ego του, τον κύριο Ιλό, στο αξεπέραστο Playtimeτου 1967.
Μία φουτουριστική εκδοχή του δικού του Σαν Φρανσίσκο μας δίνει και ο Spike Jonze στο Δικός της (Her)του 2013, μία υπέροχη ιστορία για την ανθρώπινη φύση, τα συναισθήματα και την τεχνητή νοημοσύνη.
Τέλος, το ξέχειλο από υπερκατανάλωση και υπερπληθυσμό Τόκιο, γίνεται το 2003 ο τέλειος καμβάς για τη Sophia Copolla να μας μαγέψει στο Οσκαρικό Χαμένοι στη μετάφραση (Lost in translation)
.